Lista rankingowa z naboru realizowanego w dniach 14.04.2025r. – 18.04.2025r.
Zgodnie z §2 ust 5 Regulaminu Naboru do Projektu publikujemy listę rankingową, która uwzględnia numery złożonych przez Państwa fiszek, datę ich złożenia oraz liczbę uzyskanych punktów
Zaktualizowana lista rankingowa – nabór 14.04 – 18.04.2025r.
Lista rankingowa – nabór 14.04-18.04.2025r.
O udziale w Projekcie nie decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku otrzymania tej samej liczby punktów o miejscu na liście rankingowej decydowało kryterium rozstrzygające, jakim jest wiek osoby aplikującej o dofinansowanie (pierwszeństwo mają osoby starsze).
Lista rankingowa nie uwzględnia fiszek, które nie posiadają podpisu elektronicznego, zostały przesłane poza terminem naboru, lub które nie zostały poprawnie wypełnione.
Zapraszamy osoby, których fiszka znalazła się na liście do złożenia dokumentów zgłoszeniowych (wraz z wymaganymi załącznikami), zgodnie z zapisami §2 ust 7 pkt 1 Regulaminu Naboru do Projektu.
Dokumenty zgłoszeniowe można dostarczyć – zgodnie z §2 ust. 6 pkt 1:
a) osobiście / za pośrednictwem poczty / kuriera do Biura Obsługi Klienta na adres:
Stowarzyszenie Bielskie Centrum Przedsiębiorczości
43-300 Bielsko-Biała, Ul. Zacisze 5 – pokój nr 13 (I piętro) – dojazd od ul. Aleksandrowickiej
Godziny funkcjonowania Biura Obsługi Klienta dostępne są na stronie: https://fbur.bcp.org.pl/bok-bielsko-biala/
b) w formie elektronicznej podpisane zgodnie z zapisami Regulaminu – § 2 ust. 6 pkt 1 na adres mailowy Operatora: fbur@bcp.org.pl
Podpis elektroniczny – dane w postaci elektronicznej, które są dołączone lub logicznie powiązane z innymi danymi w postaci elektronicznej, i które użyte są przez podpisującego jako podpis. Mogą mieć formę:
- kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
- podpisu zaufanego;
- podpisu osobistego (rozumianego jako zaawansowany podpis elektroniczny zgodnie z definicją znajdującą się na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).
Dokumenty w wersji elektronicznej powinny być odpowiednio zabezpieczone przed wysyłka do Operatora. Możliwe jest przesłanie podpisanych elektronicznie dokumentów w formie „paczki” – jest to równoznaczne z podpisaniem wszystkich dokumentów zawartych w „paczce”.
Dokumenty muszą być dostarczone w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu opublikowania listy rankingowej tj. do 07 maja 2025r.
- elektronicznie do godz. 23:59
- w formie papierowej do godz. 16:00